Acı Sözler

acı sözler, acı sözler facebook, acı sözler sevgiliye, acı sözler anlamlı, acı sözleri 2014, aşk acı sözleri, acı sözler kısa ve öz, acı sözler damar, acı sevgi sözler, acı dolu sözler şiirler, tumblr acı sözler, acı sözler ayrılık sözleri, acı sözler ağlatıcı ve duygusal mesajlar


  1. Yavaşça kalemin kulağına eğilip dedim ki; Bir daha onun adını yazarsan, seni de kırarım…
  1. Bir yara var içimde dokunduğumda beni acıtan, Görmezden geldiğimde sızlayarak kendini hatırlatan!
  1. Her uyandığımda kontrol ediyorum, yerinde duruyor. Uyumakla geçmiyor hiçbir yara...
  1. Mesafeler kapanır elbet.. Yürekteki yaralar asla.. Açılan her yaranın hüznü bize kalır ilelebet.. Ödenmemiş ahların alınacak hesabı Allah'a...!
  1. İnsan, altından çıkacakların acısını yaşamamak için, İçindeki göçükleri kaldırmaya korkuyor...
  1. Bir gün diyorum, bir gün; şu başımı yastığa koyduğumda, hiçbir şey düşünmeden rahatça uyuyayım...
  1. Acı diner, gözyaşı da... Özlem de azalabilir de, Bir tek anılar mı kalır yerli yerinde...
  1. Unutmak olmasa, insanoğlu nasıl yaşardı bunca acının ortasında...
  1. Mutluluğun bir resmi var mı inan bilmiyorum ... Ama mutsuzluğun yansıması var aynamda..
  1. Seni kim israf ediyor? Ben bir zerrene muhtaçken...
  1. Öyle bir an gelir ki; Kocaman kocaman sarılmak istediğin insana, Küçücük bir "Merhaba" dersin...
  1. Kalbim ağrıyor, canım yanıyor, gönlüm kırık. Sen nasılsın bilmiyorum ama ben iyi bakamadım kendime, Allah’a emanetim.
  1. Ölümsüz Aşk olur mu hiç! Bir kayıp verilmeli sevdaya… ‘‘Ben acı çekiyorsam, Sen de içimde ölüyorsun mesela!
  1. Zamana bırak dediler, bende öyle yaptım. Gün, hafta, ay, yıl...derken Sadece şunu anladım. Eskiyor ama Eksilmiyor
  1. Kopan bir ipe sımsıkı bir düğüm atarsanız, ipin en sağlam yeri artık bu düğümdür... Ama ipe her dokunuşunuzda canınızı acıtan tek nokta, yine o düğümdür.
  1. İçimizde Selâ'sı okunanların, ALLAH taksiratını affetsin...
  1. Anlatmaya kelimelerin yetmeyeceği yorgunluklarım ve kırgınlıklarım var ... Ben hepsine 'Neyse' deyip susuyorum.
  1. Yürekteki yükü gözlerden dökmeyi sağlayan Allah'a hamdolsun!
  1. Dedim ya; Şehre kar, İçime hâr düşer bu mevsimde...
  1. Canın yana yana zamanla öğrenirsin, Kime ne kadar değer vermen gerektiğini...
  1. Çok birşey istemiyorum senden... Sadece sessiz ol ! Yeni uyuttum acılarımı...
  1. Her çığlığımın içinde bir suskunluk Her suskunluğumun içinde bir sen varsın...
  1. Dokunsalar ağlayacağım bir ömür boyu.. Ve değseler hüznüme döküleceğim parça parça… Bir anlık değil, boğulduğum bilinmezlik. Acısı çıkıyor sustuklarımın. Oysa ben iyiyim görünürde!
  1. Küçük kalplere ,büyük sevdalar sığdırmaya çalıştığımızda, en büyük hatamızı yaptık Kıymet bilinmeyen kalplerde ,ölüm dilekçemizi yazdık...
  1. Acı diner, gözyaşı da... Özlem bile azalabilir de bir tek anılar mı kalır yerli yerinde...
  1. Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra her şeyi daha iyi anlamanı sağlar...
  1. Bazen elinin tersiyle ittiklerini, Sonradan elinin içiyle dilersin!...
  1. Yaralarımın iyileşmeyeceğini biliyorum Temiz tutmaya çalışıyorum o kadar...
  1. Kendine hakim olmayanı,hayatına hakim edersen,tutar en masum yerinden asıverir seni...
  1. Hayatın en hüzünlü anı, mevsimine kapıldığın kişinin bahçesinde açabilecek bir çiçek olmadığını anladığın andır.
  1. Allah kimseyi; "Yalvarıyorum Al Şu Duyguyu İçimden Sevmeyeyim Artık Onu" diye duâ edecek hale düşürmesin...
  1. Her şeyi içine atarsın da, kendini atacak bir yer bulamazsın. Bilirsin, bilirsin ama kimseye anlatamazsın, anlatsan da anlaşılmazsın...
  1. Çok güvenme, çok sevme, çok umut etme. Çünkü çok fazlalar canının çok fazla yanmasına sebep olur...
  1. Bir deli rüzgar da benim içime esse, bunca acıyı, kederi, üzüntüyü, kalp kırıklığını alıp götürse...
  1. Bir türlü yazamıyorum sustuklarımı ! Kalemim mi korkuyor kırılmaktan, yoksa yüreğim mi bilemiyorum...
  1. Mutluluğu herkesle paylaşabilirsin. Ama acıyı paylaştığın insanlar özeldir...
  1. Anneler evlatları için yaşar Ama evlatlar hep annelerinin değerini , Kaybettiklerinde anlarlar...
  1. Ne Varlığın Cennet , Ne de Yokluğun Cehennem... Sadece Huzur Buluyorum Yanında Sadece O Kadar...
  1. Ne kötü , bir aile olamadık seninle Ve asla bilemeyeceğiz , Ne renk olacaktı gözleri çocuklarımızın...
  1. Kırık kalplerin hikayesi kısa olur ne oldu derler, "Hiç" dersin, "Hiç" biter...
  1. Diyar-ı bıraksam, terkeder mi beni de bu içimdeki çıkmazlar...
  1. Kimse kimsenin yarasına inanmıyor artık. Ötesi yok, kendi acımızla öleceğiz...
  1. Bu dünya soğuk. Rüzgar genelde ters yöne eser. Limon ağaçları kurur. Bahaneler hep hazır. Güzel günler çabuk geçer...
  1. Kimseyi size soğuk davranınca gözleriniz dolacak kadar önemsemeyin...
  1. Havanın soğuğu üşütür de, İnsanın soğuğu incitir...
  1. Ne zaman lafın bir ucu sana çıksa, Sonuna varmadan heba oluyor gülüşlerim!
  1. Ne zaman seni görmek istesem, yatar uyurum... Bilirim çünkü, artık seni görebileceğim tek yerdir rüyalarım...
  1. Kimsenin kalbi kırılmasın diye uğraştığında en çok kendini kırıyor insan...
  1. Hani Şansım Bir gün geri dönerdi, hepsi bir rüyaymış, hepsi bir yalan...
  1. Artık Dünya, Göğüs Kafesinde Bir Kalp Taşıyanlar İçin Yaşanılır Yer Değil..!
  1. Hiç Deneмedik 2 kişiyi birden idare etmeyi, çünkü iyi biliriz sevmeyi...
  1. Neyi sevdiysek dolandı kanatarak dikenli, bir tel olup seven her tarafımızı...
  1. Sen benim umudum'dun, biliyor musun, Nereden bileceksin her taraf yağmurdan kalma
  1. Kendini ne kadar büyük görürsen gör, bende sadece gözümün gördüğü kadarsın...
  1. Senden hala medet uman kendimi de en yakın ağaçtan sallandıracağım
  1. Şöyle bir tabancayla tam beynimden kendimi vursam geçecek gibi.
  1. Kaderimiz ve hayatımız güzel olmasa'da kalbimiz ve sevgimiz güzel
  1. Yapacak Başka Bir şeyim Yoktu, Bende Yaşıyormuş Gibi Yaptım
  1. Hayatta iki şeye güveniyorum. Biri aynaya baktığımda gördüğüme, diğeri yukarı baktığımda göremediğime...
  1. Ben dosta sevdiğimi, düşmana sövdüğümü kısık sesle söylemem...
  1. Ben bir kavga adamıyım. Sinemam da bir kavganın, halkımın kurtuluş kavgasının sinemasıdır...
  1. Asıl hapishane insanın kafasında yarattığı hapishanedir. Hayatı sınırlayan hapishane odur ki, ilk fırsatta yıkılmalıdır. Dünyayı daha iyi kavrayabilmek için...
  1. Bana En Zor Günlerimi Hiç Vazgeçemeyeceği'mi Düşündüğüm İnsanlar Yaşattı ...
  1. Eğer sustuğumu görüyorsan,Gözlerime bak o her şeyi anlatır...
  1. Durup düşününce anlıyor insan yitirilmiş bir aşk içinde, sence var mı kaybeden veya kazanan...
  1. Bazılarının kokusu öle derin işlemiştir'ki,aklına geldikçe burnunun direkleri sızlar...
  1. Bakma sen herkesin öyle mutlu göründüğüne. Vicdan diye bir yer var ve orada herkes suçlu
  1. Asla geçmişte yaşama;ama daima geçmişten ders al
  1. Arkamdan Konuşmanız Mühim Değil, Önemli Olan Kafamı Çevirdiğimde Hepinizin Susmuş Olması...
  1. O Kadar Masum Sevdim ki Seni, Gözlerine Bakarken Bile Utandım...
  1. O Üşüyorum" Demeseydi, Yakmazdım Ben Bu Şehri...
  1. Nasıl Biriydi Sorusuna, Kim? Diyecek Kadar Unutmak İstiyorum..!
  1. Sırf Sen Beni Üzgün Görme Diye; Gözlerimden Yaş Düşerken Bile, Güleceğim Annem
  1. Dediler ki; gözden ırak olan gönülden de ırak olur. Dedim ki; Gönül'e giren gözden ırak olsa ne olur...
  1. Gülüyorum işte, kimine yalandan kimine inat'tan..!
  1. Bir insanın kalbi defalarca gücenebilir başkalarına... Ama bir kere kırılır bazılarına.!
  1. Gelecekten de pek umutlu değilim artık. Adı gelecek olsa ne olur, seninle gelmedikten sonra...
  1. Karekter insanlığın simgesidir. Her insanda bulunmaz.
  1. Karakterin yetiyorsa, kalıbının değil kadınının adamı ol. Çünkü, her bünyenin taşıyabileceği bir vefa değildir, ömür boyu sadık kalabilmek.
  1. İnsanı en çok üzen şey; Ummadıkları kişiler adam olurken, adam sandıklarının insan bile olamamış olmasıdır
  1. Adam olmak cinsiyet meselesi değil, şahsiyet meselesidir...
  1. Çözemedim Bazılarını! Uzaktan mı adamlar, Adamlıktan mı uzaklar...
  1. Şiir gibi bakan kadınları Şiirden anlayan adamlar sevmeli, Sevmeli ki ziyan olmasın o satırlar...
  1. Bir kadını üzdüğünde rahat uyuyabilirsen, "Adam" değilsin
  1. Bir kadının fedakarlığını aklının değil, yüreğinin sesini dinleyen adam anlayabilir...
  1. İnsanı en çok üzen şey; Ummadıkları kişiler adam olurken, adam sandıklarının insan bile olamamış olmasıdır
  1. Eğer adaletsizlik karşısında tarafsız kalıyorsanız, zalimin tarafını seçmişsiniz demektir...
  1. Seni ölüme de götürse doğruluktan sakın ayrılma.
  1. Bazen adaletsizlik biz rahatımız'dan vazgeçemediğimiz için gelir. Canımız yanmasın diye, canı yananların iniltilerine kulak tıkadığımız için...
  1. Canımı Yakacak Kadar Cesareti Olan Sonuçlarına Katlanacak Kadar Gücü Olmalı.
  1. Ah be kader bir kerecik gül yüzüme bir kere!
  1. Yalana'mı kaçırsaydım dilimi seni kazanmak için ?
  1. Senin bana yedirdiğin darbe var ya ömrüm boyunca unutamam hafıza kaybı olsa yine hatırlarım o kadar derin vurdun vücumda'ki et bile kapatamıyor açtığın yarayı
  1. En güvendiğim kişiler hepsi toprağa girdi dünyada kalanlar %80,i nankör!
  1. Ne affetmez bir dünya tüm canlılara acı veriyorsun utan be dünya...
  1. Topraktan bedene can veren Allah bana'da yaşamak hevesi Ver güne bir ümit veren Allah bana'da yaşamak hevesini ver gelsin kederler derdin arkası mutlu gelen günleri göster gönlümde keder var terk edilmek bir zalimi sevip sevilmemekten sen kurtar Allah'ım bu zalim felekten o nada kulunun sevgisini ver bütün kainatı yaratan tanrım beninde gönlümün muradını ver bir zalim aşkına kul etme beni gerçek aşka giden yolları göster
  1. Hayallerimi süsleyen kadının hayallerine çok uzağım.
  1. Aldanan olsan da aldatan olma kırılan olsan da kıran olma üç günlük bu fani dünyada
  1. Eşler iyi bir hizmetçi iyi bir aşçı iyi bir anne iyi bir baba iyi bir evlat olabilir ama iyi bir eş olmak sanattır
  1. Ben sevdanın kahrını çekebilirim ben kendi kendime yete bilirim dokunmayın tutmayın ellerimden kendim düştüm kalkabilirim!
  1. Hiç bir şey olmamış gibi gidip bir daha daha aşık olacağım ne olacaksa olsun belki bu sefer hayırlısı olur...
  1. Başımı ellerimin arasına ne ilk alışım ne de son ilk acım değil ama en büyük acımsın
  1. Şımartacak kimsen olmayınca hayat seni koskocaman bir adama çevirir...
  1. Artık fazla umursamıyordum ağzımdan çıkacak sözleri nasıl olsa insanlar istediği gibi anlıyorlardı söylediklerimi
  1. Dünyanın en güzel hissidir belkide sen bir an dönüp ona bakarsın o sana çoktan bakıyordur
  1. Sevmeyene lafım yok tabi'kide seviyormuş gibi yapanlar canınız cehenneme
  1. Mesele sütten çıkan ak kaşık olmak değil mesele o sütü ak bırakmaktır
  1. Umudunu kaybetmiş insanı kaybetmekle korkutamazsın çünkü kaybedecek başka bir şeyi olamaz o insanın kalmamıştır
  1. Kolay kaybetmek yok artık baktım'da kazanmak dahada zor oluyor kaybetmekten
  1. Yazdıklarım dokunuyorsa acıtıyorsa canını bil'ki o yazdıklarımdan değil aslında yaşadığın gerçeklerdendir
  1. Bütün kadınlara şeytan diyor sanırsın kendini leylekler getirdi bacadan bıraktı gitti
  1. Şerefine değilde en çokta şerefsizliğine tokuşturdum dolan kadehlerimi
  1. Her şey'in bir bedeli var derler bu da sensizliğin bedeli sanırım acılar içinde yanar kalbim
  1. Sen gittin ya işte tek bir şeyin kıymetini bilemedim oda Allah'ın bana verdiği candı işte
  1. Bu hale düşmemin sebebi neydi bir türlü anlamış değilim sevmek'miydi yoksa bir an bile sevilmemek'mi
  1. Sevmek günahsa bu gönlüm günde yüz bin günah eder seven kalbim matemli kaderime sitemli kirpiklerim hep nemlidir gözlerimde eyvah eder
  1. Bu gidişle şeytana gerek kalmayacak ben dolduracağım o silahı
  1. Önceden anlamazsın her şey hoşuna gider sonra feryat edersin çığlığın boşa gider
  1. Her Yerde Polis Var Ama, Hiç Bir Yerde "Adalet" Yok
  1. Bayanlar Beyaz Atlı Prensi Boşuna Bekleyip Durmayın Beyaz At Prensi Kaçırmış Olmalı
  1. Aslında ben sana boş ver demeyi sana boş ver demeyi boş vermeliyim nasılsa sen yinede boş veremeyecek'tin benim sana boş ver dediklerime
  1. İnsan kendini ancak bu kadar boş yere umutlandırıp ardından hayal kırıklıkları altında kalabilir. Kendimi kutluyorum.
  1. Söylesene Sevgili... Sen aklımdayken kafama sıksam ikimiz ölmüş olur muyuz?
  1. Neden mi Yalnızım? Çünkü Seni Yaşadıkça Herkesi Öldürdüm.!
  1. Aman Kimse Kırılmasın, Demekten; Biz Paramparçayız...
  1. Her İnsanın, Yüreğinde İdam Ettiği Birisi Vardır.!
  1. Şimdi Sen Vapura Binince Balkona Çıkıp Denize Bakacaksın Ya Dalgın Dalgın, Aldırma; Bizim Sevdamız Daha Büyük Ondan...
  1. Şairliğimin İdam Hükmünü İmzalayan Bu Kalemi Kıracağım.
  1. Giderek Seninle Konuşabilmek Olanaksız Hale Geliyor. Korkarım Ki Yakında Yalnızca Bir Sayıklamaya Döneceksin.
  1. Ben senin gelmen ihtimali olan yola gözlerimi dikmişim.
  1. Düşürdüğü Gibi Kaldırmasını Bekledim. Ne o geldi ne ben kalktım...
  1. Gönlümdeki Boşluğu Sevdiğin Baki Şeylerle Doludur. Ben Ne Koydumsa çürüdü gitti.
  1. Senin üzülmeni bile istemiyorum. Hayatında seni üzebilecek kadar önemsediğin kimse olmasın istiyorum...
  1. Kavuşmamız bir bahar gününe de mi nasip olmayacak yoksa, etme.
  1. Bazen insan bir ayakkabı çivisi gibi batar kendine, neşesi hüznüne batar,konuşması susmasına...
  1. Dokunamadığım, göremediğim dindiremediğim bir acı taşıyor yüreğim.. Biraz yalnızlık, biraz hüzün, biraz çaresizlik.

32 yorum:

  1. harika güzel sözler, başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Discover the World with Apostille Authentication Services

    YanıtlaSil
  3. Pac Signing Notary is a mobile notary service in Oregon that provides fast, convenient, and affordable witness & notarization services. We come to you, so you don't have to worry about taking time out of your day to go to a notary office. We also offer a variety of other services, including documents translation, fingerprinting, and passport photo processing There are all sorts of documents that need official apostilles and Notarization to be seen as authenticated in foreign countries. These documents include medical documents, wills and testaments, Power of Attorney, affidavits, deeds, property documents, Marriage Certificate, Birth Certificates.
    Mobile Notary Services

    YanıtlaSil
  4. Pac Signing Notary is a mobile notary service in Oregon that provides fast, convenient, and affordable witness & notarization services. We come to you, so you don't have to worry about taking time out of your day to go to a notary office. We also offer a variety of other services, including documents translation, fingerprinting, and passport photo processing There are all sorts of documents that need official apostilles and Notarization to be seen as authenticated in foreign countries. These documents include medical documents, wills and testaments, Power of Attorney, affidavits, deeds, property documents, Marriage Certificate, Birth Certificates.

    YanıtlaSil
  5. Convenient On-Site Mobile Fingerprinting Service in Portland, Oregon

    In a bustling city like Portland, Oregon, where time is of the essence and convenience is paramount, the emergence of on-site mobile fingerprinting services has been a game-changer. These innovative services offer a solution to the traditional inconveniences associated with fingerprinting, providing a seamless and efficient experience for individuals and businesses alike. In this article, we delve into the significance and benefits of on-site mobile fingerprinting services in Portland, highlighting their convenience, reliability, and versatility.

    YanıtlaSil

Sizinde Güzel Sözleriniz Varsa Buraya Yazınız!

Güzel sözler aşk, Güzel sözler anlamlı kısa ve öz, Anlamlı sözler facebook, Anlamlı sözler şair