Atarlı Sözler

atarlı sözler, atarlı sözler ekşi, atarlı sözler kısa, atarlı sözler face, atarlı acı sözler, atarlı giderli baba sözler, atarlı sözler inci, atarlı sözler sözlük, çok atarlı sözler facebook, atarlı dokunaklı sözler, atarlı esrarlı sözler, atarlı giderli harbi sözler, 2014 tumblr, twitter, sözleri, atarlı sinirli sözler

  1. 3 Kızla Aynı Anda Çıkan Zibidiler de Var, Tek Kız İçin İçkiye Maddeye Düşen Delikanlı'da
  1. Tipimi görünce Beğenen var'mı bilmem ama, İsmimi duyunca çıldıran çok.
  1. 15 yaşında kucaktan kucağa atlayanıda bilirim, 15 yaşında evine ekmek götürebilmek için sabahtan akşama kadar çalışanınıda..!
  1. Mutluluk tan müebbet yesek, yarın af çıkar
  1. Herkesin derdi kendi götüne büyük geliyor.
  1. Kendimi çok güçlü sanar idim. Oysa yeterince kötü insana denk gelmemişim
  1. İçmek İçin Sebep Ararsak; Ayık Bulamazsınız Bizi Memur Bey!
  1. Bütün erkekler aynı diyen kız, herkesi denemek zorunda değildin
  1. 3 Kızla Aynı Anda Çıkan Zibidiler de Var, Tek Kız İçin İçkiye Maddeye Düşen Delikanlı'da
  1. Cennet annelerin ayakları altında, peki geleceğin anneleri neden onun bunun altında...
  1. Odunum ama, sadece sevdiğim için yanarım
  1. Bir gün beni ziyarete geleceksin ama , o günde gardiyan izin vermiyecek
  1. Erkeğe tesbih yakışır küpe değil
  1. Mutluluğu Tasarlayamazsın Varsa Yaşarsın, Yoksa Bakarsın
  1. Kalp Kalbe Karşı Olsaydı, İki Sevgili Ayrılınca Sadece Biri Ağlamazdı...
  1. Cam kırıkları gibidir bazen kelimeler; Ağzına dolar insanın. Sussan acıtır, konuşsan kanatır...
  1. Kız ilgisizlikten dolayı trip attığında kıza ilgi göstermek yerine trip atarak karşılık veren erkek ya maldır ya da ılıktır
  1. Hayat şartları küfürsüz yaşamak için hiç de elverişli değil.
  1. Sevdiğini Söyleyemediğin Kızla, Kardeşim Dediğin Kişi Zevk İçin Çıkıp, Yaşadıklarını Sana Anlattığında Anlarsın; Ölmekle Yaşamak Arası Duyguyu
  1. İyi ki geçiyorsun zaman... Ya acının en derinime işlediği bir anda, donsaydın?
  1. Ne Kadar Kaliteli Parfüm kullanırsa Kullansın Hep Kalleş Kokacak Bazıları
  1. Sıradaki Kahkaham Zaman Tüneline Giripte Çıkamayanlar İçin
  1. Kimse vazgeçilmez olduğunu düşünmesin... Çoğu kez vodkayı vişnesiz, Rakıyı susuz içtim ben.
  1. İlk göz ağrım değildi belki ama ilk gönül ağrımdı 'O'. Nasıl unuturum ki
  1. Sen Yağan Yağmurun Romantik Oluşundan , Ben Sokaktaki Çocuğun Su Alan Ayakkabısından Bahsederim . İkimizde Şair Oluruz
  1. Ve işte gördüğün şey; Ağzına kadar dolu bir küllük... Buruşmuş bir sigara paketi...
  1. Gönlüm bir sevdanın Peşine düşmüş. Aklı yok, Fikri yok
  1. Bana Eski Günlerim Lazım. Birde Şimdiki Aklım...
  1. Tipimi görünce Beğenen var mı bilmem ama, ismimi duyunca çıldıran çok
  1. Sebebi ne olursa olsun bir erkeğin ağlaması çok can yakar, çünkü erkek ağlıyorsa çaresizdir
  1. Belki Sen Benim Kadar Sevmedin Ama , Azer Bülbül Misali ; Ben ALLAH'tan Umudumu Kesmedim
  1. Hayatta geçen her dakika için bir şeyleri değiştirme şansın mutlaka vardır.
  1. İçinden gelenleri dobra dobra söyleyen insanın kafası hep rahat olur. Böyle insanlara özenmemek elde değil...
  1. Gözlerime bakıp da yapılan sahte bir gülücük yerine, yüzüme karşı gösterilen gerçek bir nefreti tercih ederim.
  1. İnsanlar sürekli konuşur, eleştirir, hakaret eder. Senin yapman gereken, onlara bakıp konuşan hayvan görmenin keyfini çıkarmak.
  1. Sevgililerin arasına soğukluk bir kez dahil olduğunda ilişkiyi toparlamak çok zor olur...
  1. Hayat tiyatro gibidir, en kötü insanlar, en iyi yerlerde oturur
  1. İnsanlarla yüz yüze konuşarak her sorunu halledebilirsin ama bazı insanlar gelir önüne, hangi yüzüne konuşacağını bilemezsin.
  1. Sende sevmediğim sadece iki şey var. Yüzlerin.
  1. Hata Yaptık Sevgili ; Bir İlişkiyi Yürütemiyorken , Bir Bebeğin Yürüme Hayalini Kurduk!
  1. Bir Yıldız Gibi Kayarım Hayatından. Yapabileceğin Tek Şey Dilek Tutmak Olur
  1. Güzelmiş, çirkinmiş ne fark eder ki.? Deli gibi sevmek ruhumuzda var.
  1. Nasıl Bir Kalp Var Sende? Otomatik Kapı Gibi, Önünde Durana Açılıyor
  1. Canı yanan sabretsin, canı yakanda yanacağı günü beklesin
  1. Hiç Bir İnsan Öylesine Girmiyor Hayatımıza Kimileri Ceza, Kimileri Bela, Kimileri İmtihan, Kimileri İse Armağan
  1. Kurşun kalem kadar mütevazi bir şey daha görmedim. Yazmaya devam edebilmesi için devamlı küçülmesi gerekiyor
  1. Git Ne Halin Varsa Gör Benim Gözlerim Zaten Senden Başkasına Kör
  1. Giderken dur demedin ya..! Artık "Dön" desen de dönmem...! Sen gideni "Silermişsin" ya..! Ben artık "Lafını bile" etmem
  1. Tebessüm bedavadır; vereni üzmez alanı mutlu eder.
  1. İlişkiyi Kuvvetlendirmek İçin, İlla Ortası Delik Bir şey arıyorsanız O Şey; "Yüzük" Olsun
  1. Ben Seni Kalbin Atsın Diye Sevmiştim, Götün Kalksın Diye Değil
  1. Dünyada Üç Sandık Var. Çeyiz Sandıklarımız, Adam Sandıklarımız. Birde Söz Verip'te Tutar Sandıklarımız
  1. Seni öyle bir severim ki dengeni kaybedersin, kiliseye gider selam aleyküm dersin...
  1. Bir Ömür Boyu Yanımda Oturmanı İstemiştim Anladım ki Sende O Göt Yokmuş
  1. Hepimizin sımsıkı sarılmak istediği birileri vardır. Kiminin boynuna kiminin boğazına
  1. Giydiğiniz Elbise Değil Taşıdığınız Karakter Kaliteli olsun
  1. En Acı Verende Ne Biliyor Musun? Onun Gülerek Çektiği Fotoğraflara Senin Ağlayarak Bakmandır
  1. Her şeyin bir fiyatı, her insanın bir değeri vardır. Fiyatı olmayan eşyaya çöp, değeri olmayan insana; giderken kapıyı ört denir.
  1. Doğuştan tedavisi olmayan bir hastalığım var: Her gördüğümü insan sanıyorum.
  1. Sigarayı bıraksam diyorum; tamamen sana başlasam. Sen daha çabuk bitirirsin işimi, böyle çok yavaş ölüyorum!
  1. Bu Hayatta Gülmemi İsteyen Bir Tek Fotoğrafçıydı. Ona da Parasını Verdim .
  1. Öle öle sevdiğin, Koşa koşa gidince başkasının kollarına. Sike sike öğrenirsin güle güle demeyi
  1. Mutluluğu Parada Ararsan, Kendini Yatakta Bulursun Güzelim...
  1. Hayallerim Yok Benim. Hayırlısı Olsun Dediğim Gün, Hepsinden Vazgeçtim
  1. Ambulansın Siren Sesi Gibiydi Gelişin Sevgili Yol Vermekten Başka Çarem Yoktu
  1. Özür Dilerim Fiyatını Değil, Değerini Bildiğim İçin
  1. Mesafeler aşka engel değil, Uzaktan sevmek göt ister
  1. Yalvarmak Yerine, Kaybetmeyi Tercih Ederim, Böylede Güzel Bir Huyum Var
  1. Bu Gözyaşlarımla Gidecekse Cennete Birileri... Ben Hıçkırıklarımı Helal Ettim Bile.
  1. Biri Çıkma Teklifi Etse Yarın Gel Başla Derim Mevzuya O Kadar Uzağım.
  1. Ortama Girersin Adım Geçer Eski Sevgilimdi Dersin Sözün Geçer.
  1. Hiç gitmeyecekmiş gibi sevenler, Hiç sevmemiş gibi gidenlermiş aslında.
  1. Kardan adamların saltanatı güneş görünceye kadardır.
  1. Bana Koymaz Bu Gidişler, Devam Et Güzelim Sana Hayırlı İşler
  1. Belki özendiğin hayatı veremem sana ama yanımda oldukça özenirler Hayatına.
  1. Olmayacağını Bile Bile İçimde Bir Umut , Dağ Gibi Büyüyüp Gidiyor Peri Kızı
  1. Belki bir gün aynı sabaha uyanırız. Sen bunu bir düşün
  1. Hayalin Rüzgar Olup İçimi Üşütüyor
  1. Her Ne Kadar Ertelenmiş Hayallerimiz Olsa Da Yarına Umutla Bakan Gözlerimiz Var
  1. Arkadaşlığın gelebileceği en güzel nokta ikimiz farklı yemek söyleyelim de birbirimizden yeriz
  1. Bazen cümleler yetmez, bakışlar anlatır gözler yalan söylemez
  1. Siz Annenizin Babanızın Elini Öperken Bazı İnsanlar Toprak Öpecek Bugün
  1. Yeter Artık Aklından Çıkart Onu Diyor Kimileri Sizde Aklınızla Değil De Yüreğinizle Sevseydiniz Anlardınız Beni
  1. Gülmeyi Öğretemezsiniz, Hayattan Çok Fazla Darbe Yiyen İnsanlara
  1. Bana Geriye Dönemeyecek Kadar Gururlu O Piçin Kucağında Poz Verecek Kadar Gurursuzsun Değil mi
  1. Ne Kadar Keder Varsa Gelir Geceyi Bulur. Giden Gündüz Gitmiştir Ama Kahrı Geceyi Vurur
  1. İnsanın En İyi Dostu Gölgesi Derler. Unutma, O Bile Yanında Olmak İçin Aydınlık Günü Bekler
  1. Sarılmak neden güzeldir bilir misin? Çünkü sağ tarafta kalp yoktur ve orası hep boştur. Sarılınca, sağ yanını O'nun kalbi doldurur...
  1. Benim Yazdıklarımı Okuyan Çok Ama Derdimi Anlayan Yok
  1. Herkes o kadar haklı ki, İnsan haklı olmaya utanıyor...
  1. Zevkinizin Adına Aşk Koydunuz, Onada Yatakta Doydunuz... Sevgi Denen Bir şey Vardı , Onunda A*** Koydunuz
  1. Ben Sigara Yakıp Onu Düşünürken, O Kim bilir Şuan Kimlerle Ateşini Söndürüyor
  1. Her İnsanın İkinci Bir Şansı Vardır, Ama Bu, 'Götünü Bir Kez Daha Kaldıracağım' Anlamına Gelmez
  1. Hüznümü İkiye Böldüm, Birini Sabah Birini Gece Yaşıyorum. Bu Saatten Sonra Kimseyi Çekemem, Ben Kendi Yükümü Zor Taşıyorum !
  1. Gerek Yok Sitemli Sözlere Ve İsyanlara. Bak Sansürde Koymuyorum "Siktir Git" Mesela!
  1. Dünyanın En Büyük Yüküdür Aklı Sende Olmayanı Israrla Yüreğinde Taşımak!
  1. Αldatmayı Beceremeyecek Kadar Kabiliyetsiz Değil Tenezzül Etmeyecek Kadar Tokυm!
  1. Bir gün; Benden Şikayet Ettiğin Ne Varsa Özleyeceksin
  1. Gülüşlerim var benim, Her sıkıntıya "Eyvallah" diyen...
  1. Nokta Kadar Menfaat İçin Zerre Kadar Eğilmem. Hayatımın Hesabını Rabbim'den Başkasına Vermem .
  1. Ben Çok Gördüm Artist Gibi Gidip Köpek Gibi Dönenleri
  1. Sebebi Ne Olursa Olsun, Bir Erkeğin Ağlaması Çok Can Yakar. Çünkü Erkek Ağlıyorsa Çaresizdir
  1. Ezenin köpeği olma , Ezilenin Aslanı ol ki mezar taşına it değil yiğit yazsınlar.
  1. Beni başkalarıyla bir tutma onlar gemileri yakar, ben limanı
  1. Adaleti Olmayan Bir Hayatın , Kahpeliklerinde Kayboldu Gençliğimiz
  1. İçinden gelenleri dobra dobra söyleyen insanın kafası hep rahat olur. Böyle insanlara özenmemek elde değil...
  1. Yeterince güçlü değilseniz ayrılık başınıza bela olur. Haklı da olsanız arkanızda birini bırakmanız vicdan azabına yol açar...
  1. Birini kendinize bağlamak istiyorsanız en işsiz kişiyi seçin. İki günde pervaneniz olur...
  1. Çok ciddi erkek çekilmez yalnız. Sıkıcı olur. Fazla abartmadığı sürece biraz çocuk ruhu şart..
  1. İlişkisini "bitse de gitsek" modunda yürüten var. Pek vahim bir durum
  1. Üzülme kelebeğim; bugünü atlatırsak yarın diye bir şey yok.
  1. Şimdi bir tren penceresinden, başka yaşamlara bakar gibiyim.
  1. İnsanlara uyanmalarını kim söylüyor füsun? Kim sabah oldu diyor onlara?
  1. Asıl, bizim aramızda güzeldir hasret, Ve asıl biz biliriz kederi.
  1. Ama sessiz gecelerin sonu var mı sanıyorsun?
  1. Günler geçer ve çalışır şafağın değirmeni, Kim bilebilir ki kimi neyi eskittiğini?
  1. Yanlış hayat doğru yaşanmaz.
  1. Ne Kadar İyi Olursan Ol, Cenazene Geleceklerin Sayısı Hava Durumuna Bağlıdır
  1. Hem yalnızlıktan şikayet edip hem de her gelene tekmeyi koymak ayıp olmuyor mu ama. Onu bulamayanlar da var..
  1. Zaten insanlar mutsuz olmadıkça başkalarının mutsuzluğunu anlamıyor.
  1. Yardım et bana! Söyleyebildiklerimden daha fazlasını anla!
  1. Bütün hayatımızı yersiz çekingenliklerle mi geçireceğiz? Cesareti yalnız kafamızda mı yaşayacağız?
  1. İnsan nedir biliyor musun? Ağaçları kesip kağıt yapan, sonra o kağıda, ağaçları koruyun, yazandır.
  1. Neden sancılar eksik olmaz, İyi insanların yüreğinden?
  1. Gideni sevmek kalanların işi değilmiş meğer, çünkü giden ne beklediğin gibi gelir, ne de beklediğine değer.
  1. Gerektiğinde, gereksiz insanları hayatından çıkaramazsan; Hiç gerekmediğinde, sevdiğin insanlarla arana girebilir.
  1. Onu sana tüm yaptıklarına rağmen affedebilirsin; zor olan onu affettiğin için kendini affedebilmektir.
  1. Hapşurduğumda; çok yaşa, iyi yaşa yerine benimle yaşa deseydi keşke. Bende; sende gör değilde, emrin olur deseydim sessizce.
  1. Bazen hoşçakal demen gereken zamanlar vardır. Acıtmasına rağmen denemeyi öğrenmelisin.
  1. Kadın anlaşılmak için değil,sevilmek için yaratılmıştır

39 yorum:

  1. Siktir Et İçme Diyorlar Ulan Sen Başkalarıyla Mutluluğun Anasını S*kerken ;

    Ben Her Saniye Biraz Daha Ölüyorum . . .

    buda benden gelsin admiiiinnnnnn

    YanıtlaSil
  2. Hakkımda Kimin ne söylediği çok da önemli değil aslında; neticede insan hazmedemedigini kusar.

    --------
    Varlığı birşey kazandırmayan insanların yokluğu da birşey kaybettirmek...


    Bunlarda benden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son kelime kaybettirmez olacaktı.

      Sil
  3. Gün gelecek içerken bile aklıma geçmeyeceksin !

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler arkadaşlar sizide seslidünya acılan sitemize beklerız.

    Merhaba arkadaşlar sizleride sesliduy sitemize beklerız..

    knight online ve pvp serverler sevenlerı aramız'a beklıyoruz..

    teşekkürler arkadaşlar sizide seslidünya acılan sitemize beklerız.

    Merhaba arkadaşlar sizleride sesliduy sitemize beklerız..

    Selam arkadaşlar sizleride seslidünya

    Selam arkadaşlar sizleride seslidünya sohbet

    Merhabalar dostlar sizleride sesli chat

    YanıtlaSil
  5. www.harikayiz.com Sesli sohbet,kameralı görüntülü ,sesli chat sitesi, ücretsiz bay bayan sohbet sitesi, buyurun sohbete tamamen üzretsiz üyeliksiz görüntülü canlı Seveyeli Sohbetin Tek Adresi..Www.Harikayiz.Com Ailesi.

    YanıtlaSil
  6. Benim gözlerim aslında kahverengi güneşe bakınca ela sana bakınca fena oluyor.
    bu da benden..

    YanıtlaSil
  7. Benim gözlerim aslında kahverengi güneşe bakınca ela sana bakınca fena oluyor.
    bu da benden..

    YanıtlaSil
  8. Merhaba sevgili hocam sizi çok yakından takip ediyorum güzel bilgiler içeriyorsunuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Her it gittiği kapının değerini bilmez ama birgün gelmeye çalışırsa o kapı kapalıdır

    YanıtlaSil
  10. Güzel sözler. Kendi sayfamıza da bekleriz...

    YanıtlaSil
  11. Yüz verirsen deliye gelir sıçar halıya
    Gün gelir devran döner horoz domalır tavuk gömer
    El sikini görmeyen kendinkini keser sapı sanırmış
    Benden elektrik alamayan kıza trafo soksan ne fayda...

    YanıtlaSil
  12. Ben seni adam yerine koydumda sevdim, sen beni öbür fahişelere benzettinde hayatımı mahvettin, şimdi sana helal olsun güzel kullandın beni hadi yolun açık olsun piç kurular zibidisi!

    Buda benden olsun.

    YanıtlaSil
  13. Sana seni anlata bilmem için sana ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  14. güzel sözler paylaşmııssınız

    YanıtlaSil
  15. Hak etiğinden fazla değer soytariyi kıral edr

    YanıtlaSil
  16. Unutma ki kalkan götlerin pilotları bizlerdik

    YanıtlaSil
  17. Gittiğim yol yanişsa bilki doğru yol hoşuma gitmemiştir paşam

    YanıtlaSil
  18. www.sesliseker.com

    YanıtlaSil
  19. Дизайн стильный и лаконичный, как и у матовой серии. Помады выглядят презентабельно для подарка и их приятно доставать из сумочки. В колпачке окошко для удобства выбо여주출장샵ра оттенка. Закрывается помада до характерного щелчка

    YanıtlaSil

Sizinde Güzel Sözleriniz Varsa Buraya Yazınız!

Güzel sözler aşk, Güzel sözler anlamlı kısa ve öz, Anlamlı sözler facebook, Anlamlı sözler şair