Ağır Sözler

ağır sözler, ağır sözler kısa, ağır sözler facebook, ağır sözler facebook 2014, ağır sözler damar, ağır sözler aşk, ağır sözler anlamlı, ağır sözler baba, ağır başlı sözler, ağır abi sözler, ağır ve çekici sözler, ağır sözler çok kısa, çok ağır sözler sevgiliye, ağır sözler delikanlı, ağır hakaretli sözler

  1. Sigara gibi olacaksın bu hayatta. Üstünde öldürür yazacak ama "Vazgeçilmez" olacaksın...!
  1. Senden Sonra Kim Canımı Yakarsa, Ahım Sana. Sen Gitmeseydin Onlar Gelmeyecekti..!
  1. Duyduğuma göre benden nefret ediyormuşsun? Seni düşünecek vaktim olsaydı inan bende senden nefret ederdim.
  1. Bazı insanlar etten kemikten, Bazıları ise sadece götten ibarettir.
  1. Fiyatı Olanlarla Değil, değeri olanlarla yaşanır mutluluk!
  1. Gençliğine Güvenipte "Vakit Çok Erken" Derken, Bir Bakmışsın "Elveda" Bile Diyemezsin Giderken.
  1. Artık sarhoşken bile seni aramıyor isem, Konu kapanmıştır.
  1. Yanımda gezme ihtimaliniz olmadığına göre, Profilimde gezebilirsiniz.
  1. Tilkiden kurnazı yok ama, pazar onun postuyla dolu
  1. Ben kazanmamış isem eğer; O oyun hala bitmemiş demektir.
  1. El alem Parkta Oynarken Ben Ayakkabı Boyadım, Ayıp Bir şey Değildi Lan Ekmek İçin Savaştım
  1. Bu dünyada öyle insanlar var ki eskiciye versen karşılığında mandal bile alamazsın
  1. Anladım Ki Bu Hayatta Hiç Bir şey Bedava Değil. Ben Mutlu Olduğum Anların Fiyatını Bile Ciğerlerimle Ödüyorum...
  1. Hayat Bize Hiç Yeşil Işık Yakmadı sıkıntı yok bizde zaten hiç kırmızıda durmadık...
  1. Kimse sanmasın kendini hint kumaşı. Gün gelir biri vurur makası...
  1. Bana En Zor Günlerimi Hiç Vazgeçemeyeceğim'i Düşündüğüm İnsanlar Yaşattı
  1. Bir gün gelip gözlerimin içerisine iyice bak; mecburen yaşamak nedir, anlarsın.
  1. Üzüldüğümüz Kadar Üzmedik Hiç Kimseyi
  1. Neden mi yalnızım çünkü seni yaşadıkça herkesi öldürdüm
  1. Kendini Ne Kadar Büyük Görürsen Gör. Bende Sadece Gözümün Gördüğü Kadarsın.
  1. Hani O Aklımıza Gelenler Yanımızda Olsaydı, Bizde Mutlu Olurduk...
  1. Demek ki neymiş kahpe olan yalnızca bizans değilmiş
  1. Kaybetmek Yapımda Yok; Vazgeçmek Daha Çok Hoşuma Gidiyor
  1. Kavgalar özür dileyince değil özleyince Geçer...
  1. Gelecek nesil'e tavsiyem; Gelmeyin anasını satayım.
  1. Sırf seni seviyorum yalanını söylemekten cehenneme gidecek insanlar var.
  1. Boş koyun derdi tasayı varsa şerefine rakı kadehi kaldırabileceğiniz biri vurun sohbetin dibine gerisini siktir edin
  1. Öyle sustum ki, artık söz konusu bile değilsin...
  1. Bazen "iyiyim" dediğinde "Hadi lan ordan, sadece iyiymiş numarası yapıyorsun. Anlat derdini." diyecek dosta ihtiyaç duyuyor insan.
  1. İnsanlarla mesafeli olmak iyidir... Gereksiz pişmanlıklar, vefasızlıklar, nankörlükler yaşamazsın...
  1. Ben güzele güzel demem. Sen de deme, o da demesin. Kudursun sürtük.
  1. Adam yarım saatte bir farklı mekanlardan check-in yapıyor. Ben senin sosyal biri olduğunu değil seyyar satıcı olduğunu düşünüyorum.
  1. Birbirimiz için yanlış kişiler olduğumuzu söyleme. Biz başka hiç kimse için doğru kişiler değiliz.
  1. Boş yere canı yanmaz insanın. Ya bir eksiklik vardır geleceğe dair, ya da bir fazlalık vardır geçmişten gelen.
  1. İstesem bırakırım dediğim her şeyin bağımlısıyım
  1. Aklına geldiğinde küfür ettireni de var, tebessüm ettireni de.
  1. Ve bir gün; hasta olmasına bile dayanamadığımız insanın, yüreğimizde ölmesini isteriz...
  1. Üzülen taraf sen olduktan sonra haklı olmanın bir anlamı kalmıyor.
  1. İçimde ölen öldü, kalan kaldı. Ben aynı ben...
  1. Hepimizin yaraları vardır illaki ama hepimiz onları kapatmak için başkalarını kullanacak kadar adi değiliz.
  1. Hayatımın çoğunu, hissettiklerimi hissetmemeye çalışarak geçirdim.
  1. Seni aramıyor sormuyorsam başkasını arayıp soruyorumdur. İyiyim yani merak etme beni.
  1. Ben duygusuz olabilirim ama küfürlerim çok duygulu
  1. İnsanlar seninle konuşmayı bıraktığında, arkandan konuşmaya başlarlar.
  1. Ne zaman beddua etmeye kalksam, koynumda yattığı gece aklıma geliyor sonra susuyorum...
  1. Defolu caddelerde ihraç fazlası kadınlarsa payına düşen; Senden önce öpülmüş dudaklarda sana dair cümleler aramayacaksın..
  1. Canım karakterinde boy versem en fazla ayak bileğime gelir ne delikanlılığından bahsediyorsun sen acaba?
  1. Ne güzel değişiyor ülkemde gündem, ne güzel değil mi ? Yazda geldi kesilsin kavunlar gelsin rakılar... Ha birde yarın ola hayrola var...
  1. Bu dünyada incinip incinmeyeceğine dair tercih yapma şansın yok; ancak seni kimin inciteceğini seçebilirsin.
  1. Yüzüne bakıp da derdini hissetmeyen dosta, kelimelerin zaten gücü yetmez...
  1. Artık solmuş bir Yaprak gibidir Ömrüm. Dalımda kal’sam ne, Düş’sem ne..
  1. Hangi yaşta ölürsek ölelim, tamamlanmamış cümlelerimiz olacak.
  1. Seni senden uzaklaştıran ne varsa, ondan uzaklaş.
  1. Sensizliğin acısını, sen nereden bileceksin, Sen hiç sensiz kalmadın ki.
  1. Bazı insanlar varlığıyla değil de, yokluğuyla bir harika
  1. Bedelini ben ödedikten sonra yaptığım hata kimseyi ilgilendirmez!
  1. Senden Sonra Kim Canımı Yakarsa, Ahım Sana Sen Gitmeseydin Onlar Gelmeyecekti !
  1. Fazla Değer Verme Kardeş, Fark Ederse "TERK" Eder..!
  1. Güven Kızlık Zarı Gibidir, Bir Kere Bozulduğunda Bir Daha İflah Olmaz!
  1. Gaddar Olmayı Bilmeyen Hükümdar Olmaz Ancak Esaret Altında Olur.
  1. Farklı Olmak İçin Servete Gerek Yok Adam Ol Her Daim Fark Yaratırsın
  1. Senden Vazgeçtiğim An; Kapımda Köpekte Olsan, Sahibin Asla Ben Olmam
  1. Pişmanlık nedir bilirmisin? Merak etme öğreteceğim...
  1. Hiç bir zaman büyük konuşma, AT gibi giden İT gibi geri döner..!
  1. Annen Kirli Neyin Var Diye Sorduğunda, Unutma Şerefim Diyeceksin
  1. Kuruşu kuruşuna hesapladım. İnan beş para etmiyorsun..!
  1. Biz Kimseyi Aptal Yerine Koymadık, Onlar Hak Ettiği Yere Kendileri Oturdular.
  1. Ben aşk nedir bilmem eski kafalıyım. Bir seni bilirim, birde adın geçince sıkışan kalbimi
  1. Yürümeyle yollar aşınmaz, Durduk yere kimsenin götü kaşınmaz
  1. Yol Vermek Sadece Trafikte İşe Yaramaz! Hayatınızdaki Gereksiz İnsanlar İçin Kullanın
  1. Yanlış kişiyi hayatına sokarsan; O da hiç düşünmeden hayatına sokar.
  1. Her insan en az bir kere vurulur sırtından bu hayatta çünkü her kardeş, her dost, her sevgili bir parça
  1. Mevsim Ne Olursa Olsun; Yalnız Kalınca Üşüyor İnsan
  1. Sussam gönül razı değil, Konuşsam ana avrat dümdüz gideceğim
  1. Mutlu Olanların Yarısı Zengin, Diğer Yarısı'da Madde Bağımlısı
  1. Yaşadığım Dostluklar Yüzünden Dünyam Buz Tuttu..! Hiç Değilse Öbür Dünyam Sıcak Olsun Diye Kötülük Yapıyorum...
  1. Kaliteli kadına sahip çıkılmaz. Kendisi kime ait olduğunu zaten bilir.
  1. İnsanın En İyi Dostu Gölgesi Derler. Unutma, O Bile Yanında Olmak İçin Aydınlık Günü Bekler
  1. Korkuyorum bir gün şeytan çıkıp; Affet Allah'ım insana uydum diyecek
  1. Adaletin Şerefi, Şerefsizlerin Eline Geçmiş..! Kiminin Namusu Yok, Kiminin Şerefi Yok, Kiminin Adamlığı.
  1. Sizi çekemeyen insanlara rahat tavırlarınız batıyor olabilir, Bu yüzden daha rahat olun
  1. Kimsenin bardağında kaşık olma ki, Şekeri eriyince kenara konulmak zorunda kalmayasın..!
  1. Gidenin arkasından diz çökmeyin; Bilirsiniz ki cenaze namazında secdeye varılmaz..!
  1. Bilir misin sen bi laf vardır, Şerefsiz bedenler, şerefliyi sevemezler!
  1. Adam gitmeyi tercih etti. Bir daha hiçbir kadın tarafından böylesine sevilmeyeceğini bile bile.
  1. Erkek Adam Öküz Olur, Gerekirse Odun Olur. Ama Asla Gevşek Olamaz!
  1. Hayatımıza Engel Olacaksa Bu Kahpe Kader İnan Bu Alemde Onada Gider!
  1. Biz Sevdik Mi Profilinde İlişkisi Var Yazmaz, Dünya İle İlişkisi Yok Yazar
  1. Benden sonra kime el verirsen ver, En fazla kir tutarsın...
  1. Sevmediğim Yollara Hep Sevdiklerim İçin Gittim .
  1. Siktir Et Demeyi Öğrendiğim Günden Beri, Daha Mutlu Bir İnsanım!
  1. Sevdiğin İnsanları Kaybetmeye Alıştığın Zaman Hayat'ı Önemsememeye Başlıyorsun
  1. Çakallarla Uğraşacak Vaktimiz Olsaydı, Veteriner Olup İti Köpeği Tedavi Ederdik.
  1. Bence bu dünyadaki en bahtsız insanlar bir başkalarının kendi kaderleri üzerinde söz sahibi olmalarına izin
  1. Dünyaya cinsiyetin Erkek olarak gelebilirsin Ama, Adam olmadıktan sonra sende benim Bacımsın..!
  1. Allah Kimsenin Gönlümü, Boş İnsanlarla Oyalamasın
  1. İntikam Almayı Sevmem, Ama Ödeşmek Adettendir
  1. Bende Hakkın Kaldıysa Eğer, Seni Hiç Kimsenin Sevmediği Kadar Çok Sevdiğim O Günlere Say
  1. Önce düşüm, sonra gülüşüm olabilirdin ama... Sen önce sızım, sonra hayırsızım olmayı seçtin
  1. Sesin Diyorum; Savaşın Ortasında Özgürlük Sloganı Gibi!
  1. Her Aşk, Haramdır Aslında.. Ya Kursağında Kalır İnsanın, Ya Yüreğinde
  1. Kahkahalarını Çok İyi Kullan Çünkü Hayatın Sana Sayarak Verdiği Tek Şey O!
  1. Vedalar Gözüyle Sevenler İçindir. Çünkü Gönülden Sevenler Asla Ayrılmazlar.
  1. Bir Zamanlar Ömrünü Verdiğin Birine... Şimdi Herkes Gibi Bakmak...
  1. Kahpelik Yapıp Giden Herkes; Helallik Almak İçin Geri Dönecek Elbet
  1. Gece Geç Yatan İnsanın Hayattan İstediği Çok Şey Vardır
  1. Biriyle Sarılırken Başkasını Düşünmektense Ömür Boyu Yalnız Kalabilirim
  1. Hangi Doğruya Yüreğimi Koysam Altından "Yalanlar" Çıkıyor.
  1. Görünce Yolumuzu Değiştirdiğimiz İnsanları, Bir Zamanlar Deli Gibi Sevmiştik!
  1. Hayat'da En Pahalı Şey Tecrübe'dir. Çünkü Kazanmak İçin, Kaybetmek Gerekir
  1. Sıra Bana Geldiğinde, Affetmek Diye Birşey Olmayacak
  1. Büyüyünce Geçer Dedikleri Şey; Mutluluktu Sanırım!
  1. Önce İnsanlara güvenmeyi öğrendim... Sonra bunu bir daha yapmamam gerektiğini...
  1. Bir insana zorla sevdiremezsin kendini, Bana güven diyemezsin. O bunu hissetmiyorsa, tek bir söz söyleyebilirsin sen bilirsin.
  1. Aslında Kırmak İstemiyorum Kimseleri, Ama Hayat Bu Ya, Bazen Kırmak Gerekiyor Gereksizleri!
  1. Bir İnsanı Yakından Tanımak İstiyorsan; Önce Dinlediği Şarkılara Bakmalısın!
  1. Bir gün gelip gözlerimin içerisine iyice bak; Mecburen yaşamak nedir, anlarsın.
  1. İnsan birisiyle yaşlanmalıdır, birisi yüzünden değil...
  1. Bizi seviyormuş gibi davrananlara bizde inanıyormuş gibi davranırız
  1. Sigara bırakma hattını aradım seni anlattım, Onlar da bir sigara yaktı!
  1. Kollarıma bakmayın En büyük façayı 'Hayallerime' attım ben..!
  1. Neden İçiyorsun Diye Sorma Kızım. Ayıkken Bırakmıyor Yakamı Yaşattıkların..!
  1. Öyle herkesi sevmeyeceksin... Seviyorum demeyeceksin! Seni seviyorum diyebilmek için gerekirse bir ömür bekleyeceksin...
  1. Geldiğin kadar değil, göründüğün kadar mutlusun. Ve sakın unutma; gittiğin kadar değil, hak ettiğin kadar unutulursun.
  1. Umrumda değil yaşamak ölmek canım dan geçerim senden vazgeçmem..
  1. Bana Açılacak Tek Yer Kalbin Olsun. Bacaklarında Gözüm Yok, İleride Çocuğumuzu Sallarsın
  1. Dansözlerin Bir Özelliği Kalmadı Artık, Piyasa Zaten Kıçı Başı Ayrı Oynayanlarla Dolu.
  1. Kirli eller dokunmasın diye Dikenli tellerle çevirdim yüreğimi...
  1. Herkes Kendi Günahını Unutur, Ama Kimse Alacağı İntikamı Unutmaz..!
  1. Gitme dememle kalsan ne olur? Gönlün çoktan yola çıkmış bir kere...
  1. Öyle Bir Çekileceğim ki Senden; Bütün Nüfusunu Göç Vermiş Köy Gibi Kalacaksın
  1. Herkesin Bir Gideni Vardır, İçinden Hiç Uğurlayamadığı!
  1. Hayallerin Peşinden Koşturduğumuz Kadar, Gerçekleri Takip Etseydik; Bugün Bırakılan Değil, Paylaşılmayan Olurduk...
  1. Ne Kadar Keder Varsa ; Gelir Geceyi Bulur. Giden Gündüz Gitmiştir Ama, Kahrı Geceyi Vurur
  1. Madem Elini Sallasan Ellisi, Niye Götünü Başını Sallıyorsun, Koyduğumun Zillisi.
  1. Size Güvenip Teslim Olan Bir Kadına Fahişe Dediğiniz Sürece! - Pezevenklik'ten Terfi Edemeyeceksiniz
  1. Bu sene de değişen bir şey yok, yazlar sıcak ve kurak, bazı insanlar yine yavşak yine yavşak...!
  1. O küfürü hak etmek için onca çaba gösteren birine Hakkını vermemek adaletsizlik olur!
  1. Göt Dediğimde Aklına Organ Değilde İnsanlar Geliyorsa Hayatı Anlamaya Başlamışsın Demektir
  1. Her Tanıştığı Kıza Daha İlk Günden Yavşayan Adamdan; Her Önüne Gelen Erkeklede Canımlı Cicimli Konuşan Kızdan
  1. Hayallerimiz hep görücü usulü oldu, Geldiler... Gördüler... Aldılar ve Gittiler
  1. Biz Kimseyi Aptal Yerine Koymadık, Onlar Hak Ettiği Yere Kendileri Oturdular
  1. Şimdi Şurada Ölsem, Birinin Bana İşi Düşene Kadar Kimsenin Haberi Olmaz
  1. Belki Cebimizde Yoktu Harçlık, Belki Hep Parasız Dolaştık Ama Ne Olursa Olsun Kardeşlerimizi Satmadık
  1. Bırakın Şu 'Vazgeçilmezim' Ayaklarını Kimse Özel Üretim Değildir!
  1. Hani Diyor Ya Şair İçime Gömerim Seni Ben Onu da Yapamam Benim İçim Şerefsiz Mezarlığı mı ki?
  1. Siz Yaşadıklarınızı Aşk Sanın Ben Bir Sigara İçip Geliyorum!
  1. Umutlarımla Değil Sakallarımla Oynayacaksan Gel!
  1. Senin Güldüğün Benim ise Defalarca Öldüğüm Bir Fotoğrafın Var
  1. Ben Sende Müebbet Bir Sevdaya Mülteciyim Sürgün Yesem Ne Fark Eder...
  1. Kaybeden Benim Sanma sakın yüreğimi koydum ortaya kaldıramadın.
  1. Aşk dudaklarda kahkaha değil. Gözlerdeki yaştır, Maksat sevgi uğrunda değil uğrunda ölecek sevgili bulmaktır.
  1. Gidebildiğin Kadar Git Artık. Çünkü Sen Aşkına Emanetçi Değil, Bedenine Ziyaretçi Arıyorsun
  1. Etme sırtını duvardan başkasına emanet en Kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet.
  1. Bu dünyada öyle insanlar var ki eskiciye versen karşılığında mandal bile alamazsın
  1. Neden ayrıldık biliyormusun? Ayaklar altına alınmış bir gururla tavan yapmış bir göt asla bir arada bulunmaz.
  1. Ben kimsenin gönlüne salıncak kurup sallanmadım. Kimse de benim gönül dergahımda ip atlamasın.
  1. Can Yakmak Bizden Geçti. En Fazla; Sigaramızı Yakar, Canı Yananları İzleriz
  1. Arkamdan Konuşmanız Mühim Değil, Önemli Olan Kafamı Çevirdiğimde Hepinizin Susmuş Olması
  1. Umut Çok Tehlikeli Bir Şeydir. Bazen Yaşatır İnsanı, Bazen Öldürür
  1. Hayatım Boyunca Vazgeçtiklerimi Görsen, Şansını Bu Kadar Zorlamazdın...
  1. Mutluluk mu ? Sadece Gördüm, Hiç Yaşamadım...
  1. Verilen hiç bir nasihat; Yenilen bir kazık kadar öğüt verici değildir.
  1. Kafası Güzel Diye Yargılamayın İnsanları Çoğu Ayıkken Kaybediyor Herşeyini..!
  1. Ben estetik cerrahi değilim; Kimse benden götünü kaldırmamı istemesin.
  1. Biz Sevelim de Bırakıp Giden Yar Utansın
  1. Bunada Şükür Ya Depresyon Bize Girseydi.
  1. Belki de beni anlarsın, biraz susup dinlesen.
  1. Bir kadın her şey yolunda diyorsa hiç birşey yolunda değildir, hiçbir şey yolunda değil diyorsa yine hiçbir şey yolunda değildir.
  1. Bir insan ne kadar çok merhametliyse; O kadar çok kazık yer..!
  1. Özlemekten yorulur mu insan? Yoruluyor işte, söyleyemeyince.
  1. Bakmak ve görmek arasında fark, duymak ile dinlemek arasındaki fark kadar büyüktür.
  1. Kendini çok beğenme kul katında, Ne kendini beğenmişler var toprak altında...
  1. Yine karanlık gecemde şerefsizlerin şerefsizliğine içtim.
  1. Aklımdan geçenler var ama sen sen hep aklımda duruyorsun.
  1. Ölü veya diri, her insanın içinde bir faşist vardır ve bu faşistin ne halde olduğu aşkta, savaşta, açlıkta ortaya çıkar.
  1. Beraber gülmeyi özlediğim ama affedemediğim insanlar var.
  1. İnsan sevdiğine kırılmazmış, kırılmadım ki zaten, param parçayım
  1. Morali bozulunca, müziğe sığınan insandan zarar gelmez.
  1. Sen yine iyisin ağlayabiliyorsun. Ben ne yapayım, ölüler ağlayamazlar ki...
  1. Güzel cümleler lazım, kirlenmemek lazım. Hissederek yaşamak lazım.
  1. Nezaketen yaşıyor, her gece ölüyor, durmadan yürüyor, çayı çok seviyor, giderek çürüyor ve yalnızlaşıyoruz.
  1. Çok şey vardı anlatacak, O yüzden sustum. Birini söylesem diğeri yarım kalacaktı.
  1. Doyumsuzluğun bedelini kaybederek ödemiyormuyuz zaten.
  1. Hayat seni öyle bir noktaya getirir ki kendini sevdiklerinle savaşırken, nefret ettiklerinle sevişirken bulursun.
  1. Biten ilişkinin ardından sağda solda konuşmayacaksın . Elini tutamadın adam gibi, dilini tutacaksın. İbneliğin lüzumu yok
  1. Çok mutlu olsan bile, o şarkıyı her duyduğunda üzüleceksin. yapacak bir şey yok.
  1. 7 sülalene yetecek kadar küfürüm var lakin elitliğimden kullanmıyorum
  1. Birini yol verdiysen ,kiminle yol aldığını merak etmiyeceksin kardeş
  1. Kendini bulunmaz hint kumaşı sananlara mutfaktaki sarı bez muamelesi yapmak da ayrı bir zevk
  1. Laflarımın ucu sana dokunuyorsa kökünü'de hissedersin merak etme
  1. Birinin arkasından dünya kadar laf edip yüz yüze gelince bal dök yala olanlara soruyorum. Arkadaş siz nasıl bir karaktersizsiniz?
  1. İnsan kendine ait olmayan birini özlüyor bazen.
  1. Kahpeliğine ömrümü Zaaflarına bir gece hatalarına bir nilüfer sevgisizliğine bir kalp verdim
  1. Bazı insanlara küfür ediyorum, sakinleşince haklı olduğumu anlayıp bir daha ediyorum!
  1. Seni en çok sevdiğim yerinden, memelerinden unutmaya başlayışım, hafızamın bana ufak bir jestiydi.
  1. Aklınızın almadığı hayalleri değil,götünüzün yemediği gerçekleri yaşıyorum!
  1. Her hata bakiredir aslında tekrarı olursa mevzu zevke girer
  1. Ölürüm sana dediğin gün geber demeliydim
  1. Çok mutlu olsan bile, o şarkıyı her duyduğunda üzüleceksin. Yapacak bir şey yok.
  1. Nasıl Biriydi Sorusuna Kim? Diyecek Kadar Unutmak İstiyorum...
  1. Ben sevdiğim için bu kadar değerlisin, Özünde 5 para etmezsin
  1. Güldüm Ağlattılar , Sevdim Aldattılar , Sarıldım Bıraktılar .Ama Yinede Sağolsunlar ; Hayatı Anlattılar....!
  1. Ve Sen Giderken En Büyük Kötülüğü Beni Bir Umuda Mahkum Ederek Yaptın
  1. Güneşi Görmeden Işığı Kapatırsan, Karanlıkta Çok Düğme Ararsın
  1. Yüz yüze konuştuğunuz halde anlaşamıyorsanız Bir de sırt sırta deneyin.
  1. Görmezden Geldiğin Ben, Bir gün En Çok Aradığın Kişi Olacağım .
  1. Bana İğne Batırana, Kazmanın Sapını Sokarım...
  1. Sadece İşi Düşünce Yavşayan İnsana Dost Değil, yavşak Denir.
  1. Ben kimseyi aptal yerine koymadım, Herkes geçip kendi yerine oturdu
  1. Kül tablası gibisin be sevgili, Gelen giden ateşini söndürüyor
  1. Rahatınız bozulmasın diye, hangi doğrudan vazgeçtiyseniz; O fiyata satıldınız demektir..!
  1. Eksik olmayın dedik fazla olmaya başladınız..!
  1. Kaybetmek Yapımda Yok, Vazgeçmek Daha Çok Hoşuma Gidiyor
  1. Madem gidiyorsun, benim de çorbada tuzum bulunsun; Siktir git
  1. Bana Çelme Takan Düşmanlarıma, Takla Attıracak Kardeşlerim Var Benim
  1. Çağımızın hızla yayılan hastalığı; Kendini bir bok zannetme..!
  1. Sigarayla Akla Gelen, Dumanıyla Siktir Olup Gider
  1. Aslında kimsenin yaptığı bir şey yok..! Kaldırdığımız götlerin kurbanıyız sadece.
  1. Bazı insanların içlerini görmek için kırmak gerekiyormuş.
  1. Hayat Sorgulamaya Değmez Reis. Ya Kralına Gider Yaparsın, Yada Alayını Yok Sayarsın
  1. Yapacak Başka Bir şeyim yoktu, bende yaşıyormuş gibi yaptım

42 yorum:

  1. Dualarımı bekliyorsan beddualarımıda kabulleneceksin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dualarınla yaşamıyorumki
      Bedduanla öleyim

      Sil
  2. Götler vurmuş tavana kurban olsunlar havana ��������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havanda çok güzelmiş ananın... Kan gelmiş

      Sil
  3. HER DAVULCUNUN GÖNLUNDE ILLAKI BİR ZURNACI VARDIR :) :)

    YanıtlaSil
  4. HER DAVULCUNUN GÖNLUNDE ILLAKI BİR ZURNACI VARDIR :) :)

    YanıtlaSil
  5. Yanlızlık ne mavi derinlikleri olan denizlerde nede sıcak çöllerde olmaktır, yanlızlık bu şehirde seni arayıpta bulamamaktır... Özlem mesajları

    YanıtlaSil
  6. Her şey yalan, bir tek sevgilim gerçek olan, var mı başka bizim gibi mutlu olan.Sevgi sözlerien güzel sözlerdir.

    YanıtlaSil
  7. Hepsi benim gümüşlerini çalan pezevenk e gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🤣🤣🤣 kardes baqele filimsiniz la

      Sil
    2. Aga be tarihlere bak :((((

      Sil
    3. Ben gelecekten yazıyorum :DD

      Sil
  8. Merhaba Ben Sertaç Web Tasarımcısıyım Aynı zamanda Bir Ceo Şirketi Bünyesinde Ceo Profesörü olarak çalışıyorum gezinirken siteniz ile karşılaştım ve bazı eksiklikleri oldugunu fark ettim Daha iyi bir tasarım Daaha İyi Ceo Beslemesi Aynı zamanda 5 gün içerisinde istediğiniz 4 kelime ile googlede en üst sayfa ve en üst sırada olabilirsiniz bunlar için hiçbir ücret talebinde bulnmayacağım yapmanız gereken mail adresime mail atmanız MAİL:Sercangunduz911@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Sizde yengenize ilginç bir o kadar da komik ve anlamlı doğum günü mesajı arıyorsanız buyurun o zaman.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Am üstünde reçel bugünlerde geçer kardesss 😂

    YanıtlaSil
  12. İnternet üzerinde özlü sözler en güzelleri burada mı

    YanıtlaSil
  13. https://guzelsozler-anlamli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Seslichat flash nickler
    flash nickler
    hazır flash nickler
    seslichat oda fonları
    hazır oda fonları
    felaqetdizayn
    https://www.felaqetdizayn.com
    hareketli flash nickler

    YanıtlaSil
  15. Daha fazla aşk sözleri için ...

    YanıtlaSil
  16. great article that help other to know what is happaned now... Please visit my web too for more similar info.. 검증사이트

    YanıtlaSil
  17. güzel paylaşımlar için teşekkür

    YanıtlaSil

Sizinde Güzel Sözleriniz Varsa Buraya Yazınız!

Güzel sözler aşk, Güzel sözler anlamlı kısa ve öz, Anlamlı sözler facebook, Anlamlı sözler şair