Af Dileme Sözleri

af dileme sözleri, af dileme sözleri kısa, af dileme sözleri facebook, af dileme sözleri sevgiliye, özür dileme sözleri, özür dileme sözleri sevgiliye, özür dileme sözleri aşk, af dileme sözleri facebook, duygusal af dileme sözleri, özür dileme mesajı kısa, sevgiliden özür dileme sözleri kısa,

  1. Unutma, yokuş aşağı inmek kolaydır ama manzara tepeden seyret
  1. Hiç mi çalmadı şarkımız? Hiç mi gelmedim aklına.
  1. Zamanla hiçbir şey değişmiyor, Sadece hissetmemeye başlıyorsun .
  1. Can yakmaktan zevk almayı canım yanarken öğrendim.
  1. Yarına kalsa da yanına kalmaz.
  1. Artık ne kusura bakarım ne de sana. İşte o kadar yoksun hayatımda.
  1. Gitti, dönmedi dünyam...
  1. İnsanların arkasından atıp tutmayı meslek edinmişsiniz, umarım en kısa zamanda ölürsünüz.
  1. Durmadan onunla geçirdiğin iyi günleri düşünürsen unutamazsın. Mükemmelleştirme onu, şuan yanında mı? Değil. Sevseydi olurdu.
  1. Seviyorum diyordu. Ne bileyim "Romeo" görünümlü "Peze*enk" olduğunu .
  1. Ona başkasının dokunacağı gelsin aklınızın ucuna, çıldırıyorsunuz değil mi? Bana neden iyi değilsin diye sormayın o halde.
  1. Sana git diyemem ama kal demekte gelmiyor içimden
  1. Seni ne kadar çok sevdiğimi görmüyorsun, Malsın çünkü sen geri zekalısın. Af diliyorum ♥
  1. Başka neyi kazandığın umurumda bile değil... Beni kaybetmemeliydin.
  1. Ben solunda isem diğer tüm kızlar yolunda olacak
  1. Bahar sensin bana, Gülüşün cennet
  1. Duygusuz değilim ben, sadece aynı şeye uzun süre üzülecek kadar vaktim yok.
  1. Kiminle olursan ol, Yaktığın her sigarada beni hatırlayacaksın. Ne olur Af et beni sevgilim af diliyorum senden...
  1. Kaçırdığım otobüsün bile peşinden koşmazken bir erkeğin peşinden koşmamı bekleyemezsiniz.
  1. İyi misin? Diye Soruyor. Kötüyüm Desek Dünyayı Yakacak Ya Hani. Tesellisine Sıçtığımın.
  1. Eski mesajlara denk geldim. Seni ömrümün sonuna kadar seveceğim yazmış. Öldün Galiba?
  1. Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim...
  1. Ben güzel ruhuna aşık oldum senin. Sadece bu yüzden sadakat kokuyor bu tutku. Çünkü sen ebedi ruh hastalığım olacaksın benim...
  1. Eğer seni nasıl ve ne kadar sevdiğimi öğrenmek istiyorsan bana yeni bir dil bulmalısın çünkü sana olan sevgimi anlatmak için kelimeler bulamıyorum.
  1. Bana, Geleceğin Saati Söyle Tarihi Bilmesem de olur
  1. Arkandan konuşmak gibi oluyor ama seni çok özledim
  1. Sevdiğin için sakın utanma, asıl utanması gereken sevildiğini bildiği halde sevmesini bilmeyendir.
  1. Eğer bir kadın gözlerinin içine bakıyor ve salak hallerine gülüyorsa ona sarılmalısın.
  1. Mutlu Bir Yalnızlık, Mutsuz Bir Beraberlikten İyidir
  1. Ben vazgeçtikten sonra gelirsen sıçtım ağzına.
  1. Sevdiğini belli et; Gizlemek başkalarına fırsat vermektir... Affet Beni Sevgilim. Özür dilerim...
  1. Adını duyunca değil, yanında başka bir ad duyunca yanar aslında canınız.
  1. Her gün aklımdan geçiyorsun, insan bir selam verir.
  1. Benden nefret edenlerden nefret edecek vaktim yok. Çünkü ben, bana değer verenleri sevmekle meşgulüm.
  1. Döndüm arkamı sana. Sen sırtımdan vurmayı seversin, yüzüm ağır gelmesin.
  1. Kalbi kırmaya tek bir söz yeter; ama kırılan kalbi tamir etmeye ne bir özür, ne de bir ömür yeter.
  1. Seni en çok hak edene değil, sefil edene gidiyor bu yürek.
  1. Aşk kendinden vazgeçme halidir, kendi benliğini ezmeden 'Biz' olabilme halidir.
  1. İnsanlar söylediklerinizi ya da yaptıklarınızı unutur; ama onlara neler his ettirdiğinizi asla unutmaz.
  1. Bazı insanlar nereye gitse mutluluk getirir, bazılarıysa ne zaman gitse.
  1. Nasıl oluyor da insan, yaşamına onca güzellik katmış birini günün birinde bu kadar anlamsız bulabiliyor.
  1. Bazen büyük farklılıklar insanları birbirine daha da yakınlaştırır.
  1. Kuşkusuz ki en büyük ön yargı, etrafımızdaki herkesi 'İnsan' sanmamız'dır.
  1. Gerçek şu ki, herkes seni incitecek. Yapman gereken tek şey, acı çekmeye değer birini bulmak.
  1. Kim bilir kaç kişi ayrı yataklarda, birbirine sarılarak uyuyordur. Ben ve sende öyle olalım af et beni sevgilim...
  1. Bir ilişkinin gücü, o ilişkiyi en az önemseyen'in elindedir.
  1. Mükemmel aşk, insanın kendisini mutsuz edecek kişiyi sevmesidir.
  1. O kadar çok hayal ettim ki seni, bir hayalden ibaretsin artık.
  1. O bensizliği göze aldıysa, ben onsuzluktan bir şey kaybetmem.
  1. Bazen önemli olmamalı gidecek olan yada gelmeyen. Çünkü bazen, başlaman gerekir her şeye yeniden.
  1. Dostun üzüntüsüne acı duyabilirsin. Bu kolaydır; ama dostun başarısına sempati duyabilmek, sağlam bir karakter gerektirir
  1. Yüreğinde hissedersen, mesafe yoktur.
  1. Birlikte olmayı hak etmeyen milyonlarca insan yan yanayken, ben neden hala senden ayrı nefes alıyorum?
  1. Hayatımsın. Bunu bilmeni isterim. En önce bunu bilmeni.
  1. Ben seni hep beklerim. Bir saat da beklerim; Bir ömür boyu da.
  1. Öyle anlar olur ki; içinde bulunduğun durumu kimseye anlatamazsın. Anlatsan da kimse anlamaz zaten.
  1. Bir kadın sizinle delice tartışabiliyorsa sevinin. Çünkü susmuş bir kadın için, bitmişsiniz demektir...
  1. Dostun üzüntüsüne acı duyabilirsin. Bu kolaydır; ama dostun başarısına sempati duyabilmek, sağlam bir karakter gerektirir
  1. Kader seni güldürmüyor ise espriyi anlamadın demektir.
  1. Ben çok güzel özlerim mesela, istersen öğretebilirim sanada.
  1. Uyurken ayağını üzerine atacağın sarisin bir manitan varsa her şeyin var demektir abim. yoksa, ne yazar bütün dünya senin olsa?
  1. Ve biz o kadar çok yalnız kaldık ki, o kadar çok yalnız bırakıldık ki, unuttuk bir elin sıcaklığını. Siz kıymetini bilin.
  1. Siz bilmezsiniz, bütün gün yalandan yere gülmenin aksam olunca bünyede yarattığı yorğunluğu.
  1. Akilli kadın, giderken yanına hiç bir şey almayarak intikam alır.
  1. Aşk; Uyumadan önceki son şey, uyandığın zamanki ilk şeydir
  1. Hepimiz günün birinde kendimiz için doğru olanı seçerken bir başkasının yaşamını altüst edebiliyoruz.
  1. Uzak ve imkansız gözüken bir şey, bir anda yakın ve mümkün olabilir.
  1. İyi şeyler, her zaman beklemeye değer. Yani Sen Sevgilim Affet benii.
  1. Kadınlar; aşık olana dek en iyi psikiyatristirler. Aşık olduktan sonra en iyi hasta olurlar.
  1. Beni gitmekle tehdit edenleri hayatımdan kazımak gibi pis bir huyum var.
  1. Bir erkek vazgeçmek istiyorsa tek bir neden yeterlidir ama biz kadınlar sevgimiz için mücadele ederiz.
  1. Mutlu olman için benim daha ne kadar mutsuz olmam gerekiyor?
  1. Kadın, her ihtiyacını karşılayacak tek bir erkeği ister. Erkek ise, tek ihtiyacını karşılayacak her kadını.
  1. Belki şurada bize karşı net olmayan, ne hissettiğini söylemeyen birileri vardır. Şuraya da karışık bir kafa çizelim.
  1. Ayrılıktan hemen sonra kendini; Başkasının kollarına bırakana "Rezil" alkole bırakana "Sefil" zamana bırakana ise "Asil" denir. Ben bunları yapmadım o yüzden affet diyorum beni sevgili
  1. Birini seviyorsan bırak gitsin mantığı saçma. Birini seviyorsan odaya kilitleyeceksin ve seni sevene kadar yemek vereceksin.
  1. Bilinç, korkunç bir lanettir. Düşünürsün, hissedersin, acı çekersin.
  1. Kalbimi defalarca göğsümden çıkaran sensin. Şimdi sana karşı boş olmasına mı şaşırıyorsun?

14 yorum:

Sizinde Güzel Sözleriniz Varsa Buraya Yazınız!

Güzel sözler aşk, Güzel sözler anlamlı kısa ve öz, Anlamlı sözler facebook, Anlamlı sözler şair